Skrev Valla trusselbrev til seg selv?

Ny tråd   Svar på tråden    Tilbake til forsiden -> Politikk - byråkrati - regjeringen - stortinget
Les forrige tråd :: Les neste tråd  

Skrev hun brevet selv?
Ja
50%
 50%  [ 7 ]
Nei
50%
 50%  [ 7 ]
Antall stemmer : 14

Forfatter Beskjed
Corleone
Elite medlem

InnleggSkrevet: 24 jan. 2007 14:50    Emne: Skrev Valla trusselbrev til seg selv? Svar med sitat

Etter å ha lest metervis med avisspalter rundt trusselbrevet Gerd Liv Valla angivelig skal ha mottatt stillte jeg meg et spørsmål:

Kan Gerd Liv Valla selv ha skrevet trusselbrev til seg selv, offentliggjort det og satt igang tiltak for å påkalle sympati fra resten av landet?

Hun går snart av med pensjon, og risikerer at folket vil huske henne for Yssen saken, hun har ingen støtte noe sted, inntill trusselbrevet dukker opp "ubeleilig" etter en pressekonferanse hvor Valla viste totalt handlingslammelse, og fremstod som en ussel person.

Kan Gerd-Liv Valla være i stand til å skrive et trusselbrev til seg selv, LO og Aftenposten?

Aftenposten er jo som kjent en høyredominert avis, mens sosialistene bruker Dagsavisen som sitt talerør når de vil formidle sine politiske agendaer uten å få kjedelige spørsmål.
Til toppen!
Vis profilen til brukeren Send en privat melding
Bizminizer
Moderator

InnleggSkrevet: 24 jan. 2007 15:31    Emne: Svar med sitat

Nå gadd ikke jeg følge denne saken så grundig, men jeg vil generelt tro at sjansen er større for at en eller annen tulling som hun kalte for "jævla mannsjit" ellerno på gymnaset fikk flashback etter all eksponeringen i media..
buyonline
Moderator

InnleggSkrevet: 24 jan. 2007 16:21    Emne: Svar med sitat

Dette er faktisk det første som slo meg også da eg leste det. Til offerrollen og en dreining av fokus vil tjene Valla. Og nå vet vi jo også hva denne dama er i stand til så dette kan godt stemme.
Til toppen!
Corleone
Elite medlem

InnleggSkrevet: 24 jan. 2007 22:02    Emne: Svar med sitat

hun virker på meg som en som skal ha rett om det så må ekstreme virkemidler til.

griningen fungerte ikke på pressekonferansen, hun var ikke troverdig nok skrev media.

og så kom trusselbrevet og gjorde valla til offer.

jeg tror hun skrev brevet selv.
Til toppen!
jenstf
Medlem

InnleggSkrevet: 27 jan. 2007 00:55    Emne: Svar med sitat

Sånn man får seg ferie fra alt av presse, til og med med politibeskyttelse mot paparazzien Very Happy
Til toppen!
steehans
Medlem

InnleggSkrevet: 27 jan. 2007 11:37    Emne: Svar med sitat

Det virker uten tvil mistenkelig ja Evil or Very Mad

Det virker noe søkt å skylde på sikkerheten for å ikke delta på LO's fagkonferanse i Trondheim. For her ville hun uten tvil fått massiv kritikk!

Så et lite trusselbrev løste den floken Rolling Eyes

Jeg er sikker på at sikkerheten ved en LO-konferanse er like stor som ved Folkets Hus Question

Vel, dere får vurdere selv Smile

2+2=4 Laughing Laughing Laughing

[ Seduce.no - Moteklær på nett! ] [ Erotisk Nettbutikk ] [ MinGave.com - Gavetips, fashion, gadgets, accessories ]
Til toppen!
Vis innlegg fra:   
Ny tråd   Svar på tråden    Tilbake til forsiden -> Politikk - byråkrati - regjeringen - stortinget Alle tidspunkter gjelder for tidssonen GMT + 1 time (norsk tid)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på tråder
Du kan ikke endre dine egne innlegg
Du kan ikke slette dine egne innlegg
Du kan ikke stemme ved avstemninger

Epost:
post () toppselger.no.