| Les forrige tråd :: Les neste tråd |
| Skrev hun brevet selv? |
| Ja |
|
50% |
[ 7 ] |
| Nei |
|
50% |
[ 7 ] |
|
| Antall stemmer : 14 |
|
| Forfatter |
Beskjed |
Corleone Elite medlem
|
Skrevet: 24 jan. 2007 14:50 Emne: Skrev Valla trusselbrev til seg selv? |
|
|
Etter å ha lest metervis med avisspalter rundt trusselbrevet Gerd Liv Valla angivelig skal ha mottatt stillte jeg meg et spørsmål:
Kan Gerd Liv Valla selv ha skrevet trusselbrev til seg selv, offentliggjort det og satt igang tiltak for å påkalle sympati fra resten av landet?
Hun går snart av med pensjon, og risikerer at folket vil huske henne for Yssen saken, hun har ingen støtte noe sted, inntill trusselbrevet dukker opp "ubeleilig" etter en pressekonferanse hvor Valla viste totalt handlingslammelse, og fremstod som en ussel person.
Kan Gerd-Liv Valla være i stand til å skrive et trusselbrev til seg selv, LO og Aftenposten?
Aftenposten er jo som kjent en høyredominert avis, mens sosialistene bruker Dagsavisen som sitt talerør når de vil formidle sine politiske agendaer uten å få kjedelige spørsmål. |
|
| Til toppen! |
|
 |
|
|
Bizminizer Moderator
|
Skrevet: 24 jan. 2007 15:31 Emne: |
|
|
Nå gadd ikke jeg følge denne saken så grundig, men jeg vil generelt tro at sjansen er større for at en eller annen tulling som hun kalte for "jævla mannsjit" ellerno på gymnaset fikk flashback etter all eksponeringen i media.. _________________ Lær hvordan du utnytter dagens økonomi til din fordel |
|
| Til toppen! |
|
 |
buyonline Moderator
|
Skrevet: 24 jan. 2007 16:21 Emne: |
|
|
| Dette er faktisk det første som slo meg også da eg leste det. Til offerrollen og en dreining av fokus vil tjene Valla. Og nå vet vi jo også hva denne dama er i stand til så dette kan godt stemme. |
|
| Til toppen! |
|
 |
Corleone Elite medlem
|
Skrevet: 24 jan. 2007 22:02 Emne: |
|
|
hun virker på meg som en som skal ha rett om det så må ekstreme virkemidler til.
griningen fungerte ikke på pressekonferansen, hun var ikke troverdig nok skrev media.
og så kom trusselbrevet og gjorde valla til offer.
jeg tror hun skrev brevet selv. |
|
| Til toppen! |
|
 |
jenstf Medlem
|
Skrevet: 27 jan. 2007 00:55 Emne: |
|
|
Sånn man får seg ferie fra alt av presse, til og med med politibeskyttelse mot paparazzien  |
|
| Til toppen! |
|
 |
steehans Medlem
|
Skrevet: 27 jan. 2007 11:37 Emne: |
|
|
Det virker uten tvil mistenkelig ja
Det virker noe søkt å skylde på sikkerheten for å ikke delta på LO's fagkonferanse i Trondheim. For her ville hun uten tvil fått massiv kritikk!
Så et lite trusselbrev løste den floken
Jeg er sikker på at sikkerheten ved en LO-konferanse er like stor som ved Folkets Hus
Vel, dere får vurdere selv
2+2=4  _________________ MVH
Steehans.no
[ Seduce.no - Moteklær på nett! ] [ Erotisk Nettbutikk ] [ MinGave.com - Gavetips, fashion, gadgets, accessories ] |
|
| Til toppen! |
|
 |
|