| Les forrige tråd :: Les neste tråd |
| Forfatter |
Beskjed |
Hreine Nytt medlem
|
Skrevet: 13 mai 2009 13:06 Emne: Nettverk for freelancere |
|
|
Hei alle sammen!
Jeg har en ide jeg ønsker å presentere for dere, for jeg er enda usikker på om jeg skal satse på den.
Jeg ønsker å utvikle en nettside for ALLE typer freelancere. Noe ala: http://www.getafreelancer.com/
Det eksisterer møteplasser for freelancere, men kun innenfor hver nisje. Jeg ønsker å inkludere alle.
Nettsiden skal inneholde profiler der hver freelancer kan få karakterer osv, slik at de som trenger en freelancer kan browse hvem som passer best ++
Dette gjelder også oppdragsgivere.
Vi vil samle markedet både for freelancere som trenger oppdragsgivere, og oppdragsgivere som trenger freelancere.
Hva synes dere? Kan dette bli en suksess? Hva må til for at dette lar seg gjøre? |
|
| Til toppen! |
|
 |
|
|
cas Nytt medlem
|
Skrevet: 01 feb. 2010 15:19 Emne: Re: Nettverk for freelancere |
|
|
| Hreine skrev: |
Hei alle sammen!
Jeg har en ide jeg ønsker å presentere for dere, for jeg er enda usikker på om jeg skal satse på den.
Jeg ønsker å utvikle en nettside for ALLE typer freelancere. Noe ala: http://www.getafreelancer.com/
Det eksisterer møteplasser for freelancere, men kun innenfor hver nisje. Jeg ønsker å inkludere alle.
Nettsiden skal inneholde profiler der hver freelancer kan få karakterer osv, slik at de som trenger en freelancer kan browse hvem som passer best ++
Dette gjelder også oppdragsgivere.
Vi vil samle markedet både for freelancere som trenger oppdragsgivere, og oppdragsgivere som trenger freelancere.
Hva synes dere? Kan dette bli en suksess? Hva må til for at dette lar seg gjøre? |
Man har jo som du sier getafreelancer , rentacoder, og en annen side..
noe som er interessant er QT programmering (qt.nokia.com) - og eventuelt en side med norske utviklere - selvsagt med karakterer, slik at man vet man får en pålitelig person til jobben. |
|
| Til toppen! |
|
 |
|