| Les forrige tråd :: Les neste tråd |
| Forfatter |
Beskjed |
arnzen Medlem
|
Skrevet: 14 feb. 2009 20:46 Emne: Dibs betalingsmodul til nettbutikk |
|
|
Hei!
Hadde vert kjempekjekt om noen som bruker dibs til kortbetaling på sine nettbutikker hadde lagt inn litt info om hva de synes om dette i prakis!
M.v Anders |
|
| Til toppen! |
|
 |
|
|
tms Nytt medlem
|
Skrevet: 14 feb. 2009 22:41 Emne: |
|
|
Jeg har Dibs. og syns det funker sånn passe. Har en lei bug i ny og ne uten at jeg skjønner hva som forårsaker det. Skjer ca en gang i måneden, at en kunde bestiller noe, men bestillingen blir ikke registrert i shoppen, bare hos Dibs. Vi har forsøkt å finne ut hvor problemet ligger, men så langt uten hell (hvis andre har samme problemet, si gjerne i fra).
Ellers syns jeg det er en bakdel at den infoen kundene får fra Dibs er på dansk. Får fort inntrykk av at det er slærvete skrevet, som kan bli assosiert med useriøst. _________________
 |
|
| Til toppen! |
|
 |
akvario Administrator

|
Skrevet: 15 feb. 2009 09:05 Emne: |
|
|
Hei tms
Om du har problemer med at ordrer ikke registerers i adminsitrasjon er nok problemet integrasjon mellom butikken og DIBS. Ta i bruk callback for å få bukt med problemet.
Om kundene dine er norske ville jeg også anbefalt å sette integrasjon til å bruke norsk språk hos DIBS  _________________
oscommerce supportforum
Starte webshop ?
|
|
| Til toppen! |
|
 |
dawo Medlem
|
Skrevet: 16 feb. 2009 00:09 Emne: |
|
|
Hei Anders,
Du må nesten opplyse om hvilken nettbutikkplattform du skal bruke den til. Fordi det er ikke én DIBS modul som blir brukt. osCommerce Zen Cart og VirtueMart f. eks har utviklet og bruker forskjellige moduler. Men du kan hente modulene gratis på de forannevnte hjemsidene. |
|
| Til toppen! |
|
 |
arnzen Medlem
|
Skrevet: 17 feb. 2009 08:34 Emne: |
|
|
Hei!
Tenkte hovedsaklig på å kombinere dette med systemet til mystore.no _________________ www.tpshop.no |
|
| Til toppen! |
|
 |
akvario Administrator

|
Skrevet: 17 feb. 2009 09:03 Emne: |
|
|
Integrasjon mot DIBS fungerer utmerket på Mystore.no  _________________
oscommerce supportforum
Starte webshop ?
|
|
| Til toppen! |
|
 |
ullemor Medlem

|
Skrevet: 24 feb. 2009 13:36 Emne: |
|
|
| tms skrev: |
| Jeg har Dibs. og syns det funker sånn passe. Har en lei bug i ny og ne uten at jeg skjønner hva som forårsaker det. Skjer ca en gang i måneden, at en kunde bestiller noe, men bestillingen blir ikke registrert i shoppen, bare hos Dibs. |
Vi har også dette problemet  _________________ www.bleieboden.no |
|
| Til toppen! |
|
 |
akvario Administrator

|
Skrevet: 24 feb. 2009 16:33 Emne: |
|
|
Ullemor: Ta kontakt med shop123 og be dem ta i bruk callback i Dibs integrasjon, så forsvinner problemet  _________________
oscommerce supportforum
Starte webshop ?
|
|
| Til toppen! |
|
 |
steehans Medlem
|
|
| Til toppen! |
|
 |
JanAndre Nytt medlem
|
Skrevet: 02 april 2009 21:40 Emne: |
|
|
Hei folkens.. 'godt' å høre at andre også har de samme problemene som oss..
Vi har ca. 5 til 10 kortbetalinger i døgnet, og det er vel ca. èn betaling i døgnet som ikke går igjennom. Vi har derfor lagt til oss en rutine at vi sjekker for uregistrerte bestillinger/betalinger hver dag.
Etter å ha lest Akvarios tips, skal jeg se mer på dette med callback. _________________ Mvh
Jan Andrè
VinOgBar.no | NorskeTing.no |
|
| Til toppen! |
|
 |
steehans Medlem
|
|
| Til toppen! |
|
 |