Regnskapsføre reiser for et internettselskap

Ny tråd   Svar på tråden    Tilbake til forsiden -> Regnskapsførsel - revisjon - mva - skatt
Les forrige tråd :: Les neste tråd  
Forfatter Beskjed
Cypherus
Moderator

InnleggSkrevet: 29 nov. 2008 18:46    Emne: Regnskapsføre reiser for et internettselskap Svar med sitat

Hei,

Hvis et nettfirma, som f.eks mitt firma er (drifter nettsider) driver reisenettsteder, er det da forsvarlig å føre opp en reise til det stedet på firma? Jeg skal ikke legge skjul på at det også vil bli en ferie, men et viktig formål med turen vil jo så klart også bli å produsere egne tekster og bilder om stedet.

Hvor går egentlig disse grensene? Firmaet mitt har endel reisesider og tjener penger på alle disse destinasjonene. Noen mer og mindre enn andre. Jeg regner med det er noen begrensninger på dette, hvis ikke kan jo alle firmaer som jobber med et eller annet online sette opp en liten reiseblogg og avgiftsføre alle sine reiser.
Vis profilen til brukeren Send en privat melding
dgc
Nytt medlem

InnleggSkrevet: 27 jan. 2009 13:40    Emne: Svar med sitat

Jeg tenker at kostnaden til flybilett er den samme uansett hvor lenge du blir der. Saa hvis jobben med tekstskriving tar 2 dager, saa burde jo du kunne kostnadsfoere flybilett og 2 dager paa hotell. Og f.eks bli der i 2 uker til som ferie hvor du betaler hotellet selv.
Vis profilen til brukeren Send en privat melding Besøk hjemmesiden til brukeren
Fr3ddy
Veteran

InnleggSkrevet: 05 feb. 2009 15:57    Emne: Svar med sitat

Jeg ser overhode ikke noe problem i at du kan dra på jobb relevante turer på regning til firmaet ditt.
I min jobb reiser vi mye og vi har mindre grunn til det en deg i vertfall.
Til toppen!
Vis profilen til brukeren Send en privat melding
Vis innlegg fra:   
Ny tråd   Svar på tråden    Tilbake til forsiden -> Regnskapsførsel - revisjon - mva - skatt Alle tidspunkter gjelder for tidssonen GMT + 1 time (norsk tid)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på tråder
Du kan ikke endre dine egne innlegg
Du kan ikke slette dine egne innlegg
Du kan ikke stemme ved avstemninger

Epost:
post () toppselger.no.