|
| Les forrige tråd :: Les neste tråd |
| Forfatter |
Beskjed |
fiskern86 Nytt medlem

|
Skrevet: 13 sep. 2008 06:16 Emne: Jeg ønsker å gjøre noe nyttig. |
|
|
Hei alle sammen.
Mitt navn er Øystein og er 22 år.
Jeg googla litt og fant dette forumet veldig nyttig og meldte meg derfor inn med engang. Dette er også mitt første innlegg her.
Jeg er rett å slett lei av å føle att jeg ikke gjør noe nyttig..
Jeg har tatt udannelse som tømrer og har en flott jobb og gjør jo nytte for meg der, men det er liksom ikke nok for meg lenger.
Jeg vil starte noe, være med å starte noe..
Utvikle noe, hjelpe..lære.. mere..
Jeg intreserer meg for alt, er en ganske altmuligmann kan man vell si.
Jeg liker jo å fiske veldig godt, så har laget fiskern.net av personlig interesse. (som jeg utvikler, trinn for trinn)
Men saken er att jeg vil lage, jobbe, gjøre noe som det blir resultater av.
Sikkert mange som tenker noe i samme retning, men jeg er lei av å se alle andre opnå sukksess i livet sitt, mens vi gjennomsnittlige bare skal forsette med det som er enklest og det som vi alltid har gjort.
Blir sikkert mye ord dette her, men med dette mener jeg att jeg er åpen for forespørsler, spørsmål, info om muligheter.
Jeg føler i hvert fall att jeg er klar til å satse 110% av min fritid, på noe som kan eller gir resultater. I form av sukksess og penger eller opplevelser og lærdom. osv...
Så hvis noen er på jakt etter en som meg, eller kunne trengt hjelp (samarbeid), dele visdom, opplevelser. Så send meg en mail eller pm.
Hva har du å tape på samarbeid? Hjelp?
På forhånd takk _________________ Har lyst å få ting gjort, ikke bare tenke over mulighetene. |
|
| Til toppen! |
|
 |
|
|
Cypherus Moderator

|
Skrevet: 13 sep. 2008 15:07 Emne: |
|
|
Hei,
Sendte melding din til en bekjent av meg som holder på å bygge en nettside om bygg, interiør og bolig.
Kanskje han kan være interessert i et samarbeid med deg. _________________ Nytt forum for deg som driver eget firma:
Registerer deg nå: [URL="http://www.firmaforumet.no/?utm_source=webforumet&utm_medium=signatur&utm_campaign=kenneth"]www.firmaforumet.no[/URL] |
|
| Til toppen! |
|
 |
fiskern86 Nytt medlem

|
Skrevet: 14 sep. 2008 14:48 Emne: |
|
|
Det hørtes jo ikke dumt ut, takk Cypherus  _________________ Har lyst å få ting gjort, ikke bare tenke over mulighetene. |
|
| Til toppen! |
|
 |
Socraton Moderator

|
Skrevet: 19 sep. 2008 21:27 Emne: |
|
|
En annen idé er jo å ta noe mer skolegang, gjerne på deltid i tillegg til jobben. Ikke for å bli noe spesifikt, eller få noe mer jobb, men bare for å lære mer rett og slett. Kommer alltid godt med uansett hva man leser på, så høyner man sjansene for å finne på noe kult.  _________________ It's not who I am underneath, but what I *do* that defines me. |
|
| Til toppen! |
|
 |
fiskern86 Nytt medlem

|
Skrevet: 20 sep. 2008 14:17 Emne: |
|
|
| Socraton skrev: |
En annen idé er jo å ta noe mer skolegang, gjerne på deltid i tillegg til jobben. Ikke for å bli noe spesifikt, eller få noe mer jobb, men bare for å lære mer rett og slett. Kommer alltid godt med uansett hva man leser på, så høyner man sjansene for å finne på noe kult.  |
Takk for råd. Du sier noe der.
Så kan det jo hende det dukker opp noe spennende etterhvert.
Nye mennesker gir nye muligheter.
Takk takk  _________________ Har lyst å få ting gjort, ikke bare tenke over mulighetene. |
|
| Til toppen! |
|
 |
ThomasH Veteran

|
Skrevet: 24 sep. 2008 13:16 Emne: |
|
|
Å utnytte innteressen din for fisking er jo ikke dumt da Hvorfor ikke begynne å satse på fisk å frilufts utstyr?
Jeg har ingen anelse på fiske utstyr og slike deler, men jeg liker å fiske.
Kjøpte meg en enkel fiskestang på biltema for noen år siden som fungerte utmerket.
Om man søker på nettet idag finner man som regel bare slike "proffe" steder, med mye merkelig som rett å slett bare forvirrer meg.
Jeg aner f.eks ikke hva en "multiplikatorsnelle" er fornoe, eller hvorfor jeg bør velge den, ikke gidder jeg å google heller.
Jeg tror jeg brukte over 2 timer på å prøve å finne en nettbutikk som gjorde valgene enkle så det var ikke noe særlig morsomt.
Uansett, poenget mitt er...
Lag deg en nettbutikk beregnet for nybegynnere eller hobbyfiskere.
Når man kommer til fremsiden tilby 2 valg "Sjø, ferskvann"
Jeg kan så klikke meg inn på feks ferskvann og få se utvalget av det som tilbys.
Lag begynner pakker med innhold som varierer av hvor ofte man fisker eller hvor mye man vil bruke av penger, kall de f.eks gullfisk, aure, ørret, laks elns..
Tilby oversiktelige og lettfattelige oversikter om hvilke kroker/spinnere man bør bruke. Gjerne om du vet hvilke fisker som biter på hva så skriv det inn.
Tror nok ikke du er nødt til å ha alt på lager selv i begynnelsen, kjøp fra engros forretninger osv..
Bare ett forslag på hva jeg ønsker meg. _________________ Jeg kunne aldri solgt mi mor, men kan godt selge di
Nerden.no Mp3, Mp4, DVD spillere og forbruker elektronikk
Lickylane.com Skreddertilpassede Brudekjoler, Blomsterpike kjoler, Brudepike Kjoler, Tiara, Nattkjoler, Kostymer, Sexy Kjoler, Ringputer, Bryllups tilbehør -Vi ER billigst!
Norvatio.no Bildeler, styling, felger, dekk, lykter |
|
| Til toppen! |
|
 |
DTrump Elite medlem

|
|
| Til toppen! |
|
 |
fiskern86 Nytt medlem

|
Skrevet: 25 sep. 2008 01:18 Emne: |
|
|
Takk for tips og råd og PM.
Genialt det der med å lage pakker på en oversiktlig side.
Jeg har det siste dagene lest og lest og lest og vil si jeg lærer mye
Er gøy å se på alle mulighetene man har. _________________ Har lyst å få ting gjort, ikke bare tenke over mulighetene. |
|
| Til toppen! |
|
 |
ThomasH Veteran

|
Skrevet: 25 sep. 2008 20:23 Emne: |
|
|
Man oppdager mange spennende nye muligheter om man omprogrammer litt på hjernen sin.
http://www.youtube.com/watch?v=-IuoTkY3JBo&feature=related _________________ Jeg kunne aldri solgt mi mor, men kan godt selge di
Nerden.no Mp3, Mp4, DVD spillere og forbruker elektronikk
Lickylane.com Skreddertilpassede Brudekjoler, Blomsterpike kjoler, Brudepike Kjoler, Tiara, Nattkjoler, Kostymer, Sexy Kjoler, Ringputer, Bryllups tilbehør -Vi ER billigst!
Norvatio.no Bildeler, styling, felger, dekk, lykter |
|
| Til toppen! |
|
 |
fiskern86 Nytt medlem

|
Skrevet: 29 sep. 2008 00:06 Emne: |
|
|
Godt eksempel det der ja Er jo helt sant det han sier. Takk _________________ Har lyst å få ting gjort, ikke bare tenke over mulighetene. |
|
| Til toppen! |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye tråder Du kan ikke svare på tråder Du kan ikke endre dine egne innlegg Du kan ikke slette dine egne innlegg Du kan ikke stemme ved avstemninger
|
|
|