| Les forrige tråd :: Les neste tråd |
| Forfatter |
Beskjed |
jimdidriksen Medlem

|
Skrevet: 23 sep. 2007 18:15 Emne: Ny webside in the making. freenlegal.com |
|
|
Så jeg tenkte jeg kan spørre dere hva dere tenkter rundt ideen min da, jeg har kjøpt domenet Freenlegal.com Free'n Legal, for å lage ett nett sted full av informasjon om OpenSource slik som gjør at folk kan spare penger og muligens mer.
Jeg tenkte også å promotere bruken av Torrents lovlig, promotering av lisence frigritte spill som eksempler så har man Beneath a steel sky og det originale command and conquer...
Gratis forum, webside, blog og lignende templates.
Har lyst å lære folk å bruke det som er gratis før de kaster penger ut vinduet, hvem trenger for eksempel alt MS Office gjøre, når de kan får OpenOffice gratis... greit nok der hadde ikke vært en openoffice uten en MS Office men sånn er verden.
Tenkte også å lage Tutorialer for laging av websider butikker osv billig eller gratis, jeg er ikke hippi jeg vill jo tjener penger på dette. har snakket med en kompis og jeg kan få en referance kode fra han hvor jeg får %er av hva folk handler hos han www.optical.no (dette var etter mine første posts angående dette firmaet.)
er dere med meg? hva syns dere? noe i ideen dere ikke digger sterkt?
domene var det kult nok? freenlegal.com (tok meg 30 minutter med forsøk på joker.com før jeg fant ett ledig som jeg likte) |
|
| Til toppen! |
|
 |
|
|
DTrump Elite medlem

|
Skrevet: 23 sep. 2007 18:57 Emne: |
|
|
Personlig synes jeg du prøver å gape over altfor mye på samme side om du skal bygge en side som slår sammen opensourcecms.com , digi.no, newgrounds og download.com + å forsøke å legge inn tutorials på toppen av dette. Det vil jo ta måneder bare å legge inn nok "gratis stoff" så siden kan publiseres og tilby et bredt spekter til den som besøker siden.
Hva med heller satse på ett område til å begynne med, for siden muligens legge til flere kategorier om du føler det blir behov for det? _________________ Tjen penger på nett!
Norges Kuleste nettbutikk! |
|
| Til toppen! |
|
 |
jimdidriksen Medlem

|
Skrevet: 23 sep. 2007 19:32 Emne: |
|
|
Jo det blir mye jobb, men der blir ikke høyfrekvens på oppdateringer da, skriver jeg om openoffice en gang så blir det sikkert lenge til jeg endrer på det, om ikke noe stort skjer.
tutorialer er i framtiden
spekteret blir kanskje aldri så vidt, det er noe jeg forventer folk kommer med etter hver,
jeg skriver om GIMP så kommer der en fyr som sier at noe annet er bedre så sjekker jeg det ut og skriver litt om det som et annet alternativ.
Dette var i det minste min tankegang
publiserer den halvferdig i'm sure, men bygger på etter hvert som jeg finner programmer osv. også tenkte jeg å ha en wanted section også hvor jeg spør etter opensource greier som kan ta over for for eksempel Adobe Illustraitor...
Jeg tror jeg innser mer og mer at jeg trenger hjelp etterhvert , jeg har noen for rettskriving by the way no wurries må få noen som kan skrive om ting, kanskje blir så kjent at folk som lager noe spør om å bli inkludert, da kan de skrive selv også sjekker jeg bare fakta... det blir noe som må vokse, men ikke høyfrekvent oppdatert som digi.no eller hw.no heller ett oppslagsverk |
|
| Til toppen! |
|
 |
jimdidriksen Medlem

|
Skrevet: 27 sep. 2007 10:51 Emne: |
|
|
Så siden er oppe på http://www.freenlegal.com er bare en beta side, grunnet masse skrivefeil og mangel på materialle men det vokser hver gang jeg kommer over noe...
Hva dere syns så langt? |
|
| Til toppen! |
|
 |
|