| Les forrige tråd :: Les neste tråd |
| Forfatter |
Beskjed |
clinton4 Administrator

|
Skrevet: 14 aug. 2007 03:10 Emne: Eiendom's kategori? |
|
|
Hei,
Vi har på bakrommet snakket litt om å opprette en ny kategori, altså en egen kategori innenfor eiendom. Eiendom er jo og kommer alltid til å være big business, så det hadde kanskje vært passende med en kategori for det her på toppselger.
Hva mener dere? Hare derer noen innspill? |
|
| Til toppen! |
|
 |
|
|
Gordon Gekko Medlem
|
Skrevet: 14 aug. 2007 22:36 Emne: |
|
|
| Absolutt enig, eiendom vil bestandig være der |
|
| Til toppen! |
|
 |
neXon Elite medlem

|
|
| Til toppen! |
|
 |
cas Nytt medlem
|
Skrevet: 15 aug. 2007 09:11 Emne: |
|
|
tenker du at kategorien skal være ment for investering, eller også en plass vi kan diskutere privat huskjøp og slikt?
er selv i fasen der jeg kikker etter eget hus, og er ikke akkurat byggkyndig, så en plass man kunne diskutere priser på diverse utbygginger hadde så absolutt gjort susen.. |
|
| Til toppen! |
|
 |
clinton4 Administrator

|
|
| Til toppen! |
|
 |
Cypherus Moderator

|
Skrevet: 15 aug. 2007 16:46 Emne: |
|
|
Jeg ser rett og slett for meg kategorien som en kilde for alle som driver med eiendom, enten det er innkjøp av fliser for å pusse opp sitt eget bad før salg eller analysering av dagens kvadratpris på karl johan. _________________ Nytt forum for deg som driver eget firma:
Registerer deg nå: [URL="http://www.firmaforumet.no/?utm_source=webforumet&utm_medium=signatur&utm_campaign=kenneth"]www.firmaforumet.no[/URL] |
|
| Til toppen! |
|
 |
Msites Ltd Veteran
|
Skrevet: 16 aug. 2007 23:27 Emne: Privat eller business |
|
|
Først må jeg få lov til å spørre.......er dette et businessforum? Eller skal det vannes ut til å bli et form med blandet drops som de fleste andre "husmors"-forum!?!
La dette forbli et businessforum hvor vi diskuterer business!!!! Jeg er ikke så veldig interessert i om en enkeltperosn tror han kan spare "mye" kroner på å få in en pall med 50m2 fliser....
Eiendom er et stort område og jeg er ikke så veldig interessert i alle privatbadene til de som er her inne, men om det er businessprosjekter kan det jo være interessant å henge med...
Tror det fort det blir uinteressant om det kommer alt for mange av disse "private" innleggene! Det er ikke det jeg forventer å finne når jeg går inn på toppselger!!! _________________ Bli med i diskusjonen på Håndballforumet!
Mitt motto: ALT ER MULIG! |
|
| Til toppen! |
|
 |
sandislate Veteran
|
Skrevet: 17 aug. 2007 08:58 Emne: |
|
|
| Går vjo an å lage flere kategorier i denne eventuelt nye tråden da. |
|