Privat plassering i pdr i går kveld

Ny tråd   Svar på tråden    Tilbake til forsiden -> Børsen - aksjehandel - fond - verdipapirer
Les forrige tråd :: Les neste tråd  
Forfatter Beskjed
Bizminizer
Moderator

InnleggSkrevet: 15 des. 2006 16:34    Emne: privat plassering i pdr i går kveld Svar med sitat

Er ikke spesielt stø på området, men "general corporate purposes" høres egentlig ikke helt bra ut... Dog førte nyheten til en liten stigning som fikk teknisk chart til å se rimelig koselig ut basert på de indikatorene jeg bruker..
Fresh
Veteran

InnleggSkrevet: 18 des. 2006 01:00    Emne: Svar med sitat

I de selskapene jeg handler ut i fra teknisk analyse prøver jeg så godt jeg kan å se bort fra alle fundamentale forhold siden dette allerede er diskontert i kursen.

Husker ikke helt i farten, men jeg tror det var Buffet og noen karer som i en periode isolerte seg helt, sjekket absolutt ingen nyheter eller liknende, og handlet med stor suksess ut fra tekniske analyser.

Kan for øvrig ikke hjelpe deg med uttrykket, men det ser jo ut som aksjonærene var veldig fornøyd. Utfra meldingen ser det for meg ut som en emisjon som var svært vellykket (overtegnet).
Til toppen!
Vis profilen til brukeren Send en privat melding
Bizminizer
Moderator

InnleggSkrevet: 18 des. 2006 20:10    Emne: Svar med sitat

Pullback mot topplinjen i trendkanalen i dag. Hvis den drar på gjennom den massive motstanden på 3,65-3,70 utover uka blir det ekstra akevitt til jul
Fresh
Veteran

InnleggSkrevet: 19 des. 2006 01:47    Emne: Svar med sitat

Har tatt en titt på den nå, og de fleste indikatorer sier at den skal opp. Men en pullback er ikke unaturlig med den massive motstanden som du sier. Veldig høy omsetning på disse nivåene.

Forøvrig en historisk dag på børs i dag. Smile
Til toppen!
k3n
Nytt medlem

InnleggSkrevet: 06 feb. 2007 04:14    Emne: Svar med sitat

Fresh skrev:
I de selskapene jeg handler ut i fra teknisk analyse prøver jeg så godt jeg kan å se bort fra alle fundamentale forhold siden dette allerede er diskontert i kursen.

Husker ikke helt i farten, men jeg tror det var Buffet og noen karer som i en periode isolerte seg helt, sjekket absolutt ingen nyheter eller liknende, og handlet med stor suksess ut fra tekniske analyser.

(overtegnet).

Litt feil info her,Warren Buffet´investerings strategi bygges kun på fundamentale forhold og i og med han er VELDIG langsiktig så bryr han seg ikke om tekniske analyser.
ps.Dette blir min første post,jeg har vært innom her siden 2004 og syntes dette er et meget bra forum med et stort potensiale. Hei alle sammen!
Til toppen!
Fresh
Veteran

InnleggSkrevet: 07 feb. 2007 12:39    Emne: Svar med sitat

Ja, det har du nok rett i. Buffet var jo veldig aktiv i eierskapet også, han. Jeg må ha tenkt på noen andre.

Heisann, forresten. Smile
Til toppen!
Vis innlegg fra:   
Ny tråd   Svar på tråden    Tilbake til forsiden -> Børsen - aksjehandel - fond - verdipapirer Alle tidspunkter gjelder for tidssonen GMT + 1 time (norsk tid)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på tråder
Du kan ikke endre dine egne innlegg
Du kan ikke slette dine egne innlegg
Du kan ikke stemme ved avstemninger

Epost:
post () toppselger.no.