| Les forrige tråd :: Les neste tråd |
| Forfatter |
Beskjed |
DTrump Elite medlem

|
Skrevet: 13 aug. 2006 14:50 Emne: |
|
|
| Forhekset skrev: |
| Var det ikke Finken? |
ooops
Så bare disse grønne stokka jeg vettu.
Sorry... trodde det var samme "grønne" personen hele tråden gjennom jeg, men ser at jeg har blingsa litt her. Sorry igjen... _________________ Tjen penger på nett!
Norges Kuleste nettbutikk! |
|
| Til toppen! |
|
 |
|
|
Fresh Veteran
|
Skrevet: 13 aug. 2006 14:58 Emne: |
|
|
No problemo.
Ingen tvil om at religioner har vært grunnen til mye faenskap her i verden, Bizminizer. Akkurat nå er det de fanatiske muslimene som må bekjempes. |
|
| Til toppen! |
|
 |
Bizminizer Moderator
|
Skrevet: 13 aug. 2006 15:11 Emne: |
|
|
Religion i det hele må bekjempes.. buddhismen kan kanskje spares _________________ Lær hvordan du utnytter dagens økonomi til din fordel |
|
| Til toppen! |
|
 |
DTrump Elite medlem

|
Skrevet: 13 aug. 2006 15:19 Emne: |
|
|
Religion er stort sett en høyere makt folk tror på, og henvender seg til, for å komme gjennom tunge stunder.
Å fjerne religion hadde vel mest sannsynlig betydd menneskehetens undergang.
Ekstremistisk religion derimot.... _________________ Tjen penger på nett!
Norges Kuleste nettbutikk! |
|
| Til toppen! |
|
 |
crazybear Nytt medlem

|
Skrevet: 14 aug. 2006 14:23 Emne: |
|
|
| Finken skrev: |
| Forhekset skrev: |
Jeg skjønner ikke hvorfor du lager så stort nummer ut av dette. DU skrev selv at du mener alle terrorister er muslimer. Hvis du ikke mener det så må du skriver om det første innlegge ditt.
Da må du skrive ikke alle muslimer er terrorister, men MANGE terrorister er muslimer!  |
Såklart lager jeg et stort nummer ut av det når jeg blirt sitert på en ufullstendig setning. Er det virkelig bare du og DTrump som ikke forstår dette? |
Er det andre enn du som "forstår" dette? Noen få (på verdensbasis) hjernevaskede muslimer, som dessverre har en religion som tillater verre oppførsel enn vår.
Jeg gidder ikke lese mer av dette etter sitert innlegg, mange forklarer fortsatt hitler på samme måten.
Vi har Jehovas vitner dsom går fra dør til dør uten å komme inn. Hadde Jehovas lære vært basert på Islam hadde de muligens skutt seg inn? Flere andre "kristne" er verre en disse, men mindre kjent her i oljeparadiset, husker du det som skjedde i Waco, USA og han gærningen som sprengte ei megabombe for å hevne det? Ikke noe Islam der, det jeg vet. |
|
| Til toppen! |
|
 |
UngSpire Moderator
|
Skrevet: 14 aug. 2006 15:19 Emne: |
|
|
| leste hele tråden. Glem inlegget mitt! |
|
| Til toppen! |
|
 |
TeeOh Veteran
|
Skrevet: 20 aug. 2006 21:48 Emne: |
|
|
Oioioi, denne tråden hadde jeg gått glipp av ja...
Til fresh & resten av den gjengen:
For å gjøre dette veldig enkelt: Definisjonen av terror er at det er angrep mot sivile mål, ikke midlene eller metodene som brukes til angrepet. Vil dere prøve å gjette hvem som leder MILEVIS foran Osamas villeste drømmer på dette?
Jupp, det er nok deres kjære USA. Så, alle terrorister er absolutt ikke arabere/muslimer, det store flertallet, og værstingene som har suverent mest uskyldig blod på hendene sine er faktisk WASPs, som til en stor grad bor i Washington DC.
For ikke å glemme israel da... fra 29. september 2000 til 14. februar 2005 har det blitt drept 3808 palestinere på vestbredden og gaza, og det har blitt såret 29456. I samme tidsrom har det blitt drept ca 300 israelske sivile. Hvem er det som trenger å forsvare seg mot hvem sa du? _________________ "Money talks, money talks, dirty cash I want you, dirty cash I need you all"
Dirty Cash (Money Talks) - Stevie V |
|
| Til toppen! |
|
 |
shark Medlem
|
Skrevet: 06 sep. 2006 13:28 Emne: |
|
|
| Det startes opp et invandrerparti i Norge for tiden. Helt bak mål spør du meg. Parti for invandrere. Ikke fordi jeg har noe spesifikk imot invandrere, men det å fokusere på en samfunnsgruppe. Blir jo bare konflikter av det. |
|
| Til toppen! |
|
 |
shark Medlem
|
Skrevet: 06 sep. 2006 13:53 Emne: |
|
|
leste foresten igjennom annonsen om at Islam måtte stoppes på dyrkmamon.no
dette er veldig typisk tankegang fra mange i Norge og den vestlige verden generelt. Det er trist at folk tenker sånn, men forståelig da det er den letteste måten å løse et problem man har vanskelig for å forstå.
Problemet her er ikke Muslimer, men den ideologien noen ekstremister utøver etter å ha feiltolket en eldgammel bok SKREVET OG TRYKKET av mennesket. Akkurat som bibelen ble sammensatt av det viktigste fra flere hundre munker når trykkekunsten kom er koranen et resultat av det samme. I Koranen står det at du skal respektere andre lands skikk og lover over koranen når du ferdes i disse, men dette er det ikke mange alle som har tatt så nøye til seg.
I likhet med kristne har de færreste lest sine hellige skrifter inn og ut, og mye av det amn kan har man lært gjennom prester og imamer osv. Her går det dårlig når feil person formidler budskapet.
Personlig er jeg ikke religiøs, og ser på det hele som noe primitivt. Jeg forstår dog behovet for noe større og har ingenting imot religiøse mennesker, men misjonærer kan brenne i helvete (følte uttrykket passet). I hvertfall de som tvinger på folk sin tro.
Uannsett, tilbake til artikkelen. Løsningen på problemet er ikke oss mot dem, men heller oss og dem mot ekstremistene. Skulle ønske alle ekstremister bare kunne drepe hverandre og la oss som ikke har fått hodet helt polert enda være i fred. |
|
| Til toppen! |
|
 |
|