| Les forrige tråd :: Les neste tråd |
| Forfatter |
Beskjed |
Cypherus Moderator

|
Skrevet: 05 mars 2006 19:52 Emne: |
|
|
Dette er noe alle webutviklere med respekt for seg selv skal vite. _________________ Nytt forum for deg som driver eget firma:
Registerer deg nå: [URL="http://www.firmaforumet.no/?utm_source=webforumet&utm_medium=signatur&utm_campaign=kenneth"]www.firmaforumet.no[/URL] |
|
| Til toppen! |
|
 |
|
|
Finken Veteran
|
Skrevet: 06 mars 2006 00:09 Emne: |
|
|
| Cypherus skrev: |
| Dette er noe alle webutviklere med respekt for seg selv skal vite. |
Gratulerer. |
|
| Til toppen! |
|
 |
Cypherus Moderator

|
Skrevet: 06 mars 2006 00:26 Emne: |
|
|
| Helgera skrev: |
| Gratulerer. |
Gratulerer for hva ? _________________ Nytt forum for deg som driver eget firma:
Registerer deg nå: [URL="http://www.firmaforumet.no/?utm_source=webforumet&utm_medium=signatur&utm_campaign=kenneth"]www.firmaforumet.no[/URL] |
|
| Til toppen! |
|
 |
DTrump Elite medlem

|
Skrevet: 06 mars 2006 06:57 Emne: |
|
|
| Safe mode kan SJELDEN! jeg sier SJELDEN! styres selv fra kontrollpanelet. |
Vel, for tiden har jeg 4 webhotell hos 4 forskjellige hoster, og man kan styre safe-mode selv hos alle disse. Har ogsaa hatt andre firmaer tidligere, og jeg har faktisk ikke vaert saa uheldig aa dumpe borti noen enda hvor man ikke kunne styre dette fra kontrollpanelet.
Du maa da vaere en av de dummeste personene jeg har sett og hoert, naar du hardnakket paastaar noe som skal gjelde for (hvor mange hoster er det paa internett?) ?? Blir bare oppgitt av slike bedrevitere jeg. Hvorfor ikke heller en gang i blandt ogsaa hoere paa hva andre folk sier, saa kanskje man hele tiden slipper aa faa feil i enhver bombastisk uttalelse man kommer med? _________________ Tjen penger på nett!
Norges Kuleste nettbutikk! |
|
| Til toppen! |
|
 |
Finken Veteran
|
Skrevet: 06 mars 2006 09:30 Emne: |
|
|
| DTrump skrev: |
Vel, for tiden har jeg 4 webhotell hos 4 forskjellige hoster, og man kan styre safe-mode selv hos alle disse. Har ogsaa hatt andre firmaer tidligere, og jeg har faktisk ikke vaert saa uheldig aa dumpe borti noen enda hvor man ikke kunne styre dette fra kontrollpanelet.
Du maa da vaere en av de dummeste personene jeg har sett og hoert, naar du hardnakket paastaar noe som skal gjelde for (hvor mange hoster er det paa internett?) ?? Blir bare oppgitt av slike bedrevitere jeg. Hvorfor ikke heller en gang i blandt ogsaa hoere paa hva andre folk sier, saa kanskje man hele tiden slipper aa faa feil i enhver bombastisk uttalelse man kommer med? |
Hvorfor i huleste kalle med dum?
Dette er min erfaring fra 2 av webhosting firma jeg har hatt. Hos begge kunne jeg ikke styre "safe moden".
Min uttalelse er ikke feil den, det er basert på mine 2 erfaringer med norske webhosting firma. Derfor anbefaler jeg alle til å gå utenlands med tjenesten. Ikke bare pga min erfaring med safe mode, men man får faktiskt opp imot 10.000 megabyte MER lagringsplass, hvor man i Norge får rundt 400 megabyte.
Som sagt, dette er basert på min erfaring, hvis du vil kalle meg den "dummeste personen du både har sett & hørt" så får det bare være.
Ellers ha en riktig fin dag alle sammen! |
|
| Til toppen! |
|
 |
DTrump Elite medlem

|
Skrevet: 06 mars 2006 10:06 Emne: |
|
|
| Sitat: |
| Sitat: |
| Dette er min erfaring fra 2 av webhosting firma jeg har hatt. Hos begge kunne jeg ikke styre "safe moden". |
ja,ja  _________________ Tjen penger på nett!
|
| Til toppen! |
|
 |
Finken Veteran
|
Skrevet: 06 mars 2006 11:31 Emne: |
|
|
"Ja du må være den dummeste jeg både har sett å hørt"  |
|
| Til toppen! |
|
 |
DTrump Elite medlem

|
Skrevet: 06 mars 2006 12:22 Emne: |
|
|
"Ja du må være den dummeste jeg både har sett å hørt"  |
Ok, jeg skal forandre det i lys av de seneste innlegg til: "Det maa vaere den dummeste formuleringen jeg noen gang har hoert".
OK?  _________________ Tjen penger på nett!
|
| Til toppen! |
|
 |
Finken Veteran
|
Skrevet: 06 mars 2006 12:49 Emne: |
|
|
Hehe, ikke tenk på det!
Er generelt bare luta lei av hvor mye norske webhosting firma fakturerer iforhold til hva eksempelvis www.powweb.com gjør.
Gjerne derfor jeg var litt "lett på tastaturet"  |
|
| Til toppen! |
|
 |
DTrump Elite medlem

|
|
| Til toppen! |
|
 |
DTrump Elite medlem

|
|
| Til toppen! |
|
 |
Finken Veteran
|
Skrevet: 06 mars 2006 15:05 Emne: |
|
|
Jeg har jo affliate avtale. Har tjent 130 dollar på å kjøpe mine 2 egne webhotell  |
|
| Til toppen! |
|
 |
|