| Les forrige tråd :: Les neste tråd |
| Forfatter |
Beskjed |
Fresh Veteran
|
|
| Til toppen! |
|
 |
|
|
Forhekset Elite medlem
|
|
| Til toppen! |
|
 |
Fresh Veteran
|
Skrevet: 12 aug. 2006 18:30 Emne: |
|
|
 |
|
| Til toppen! |
|
 |
Forhekset Elite medlem
|
Skrevet: 12 aug. 2006 18:37 Emne: |
|
|
Hva vil du jeg skal egentlig si? At det er hull i hodet å tro at alle muslimer er like? Eller vil du jeg skal si at hvem tror du, du er som kan sitte der og mene det er helt i orden å kalle alle andre for karkerlakkene? Si meg hvordan kan dette gjøre deg bedre enn dem, når du er enig med alt det tullet som står det?
Det finnes en Islam men mange muslimer.
Og tro at alle som er muslimer tenker likt er helt bak mål og utrolig lite gjenomtenkt og det tyder veldig på at man SVÆRT LITE OPPLYST!
Forøvrig så gadd jeg ikke å bruke tiden min på å lese hele greia. Slike dumme ting bruker jeg ikke tiden min på! _________________ www.supermarket.no |
|
| Til toppen! |
|
 |
Fresh Veteran
|
Skrevet: 12 aug. 2006 19:02 Emne: |
|
|
Jeg synes du burde lese hele innlegget. I motsetning til hva Gaarder og andre skriver i de norske avisene, fremstilles krigen på en litt annen måte her.
Jeg vet selvsagt at alle muslimer ikke er selvmordsbombere, men jeg vet at militant islam ikke vil gi seg før de har konvertert Vesten til islam, med alt det innebærer. Når det gjelder Israel, så har militant islam kun et mål: utryddelse. Israels handlinger er rasjonelle. De prøver å overleve.
Man kan allerede begynne å se ting for seg. Tenk hvordan ting vil bli om Iran får verdensmakten. Atommakten Iran. Dette skrives det aldri noe om i avisene.
Hizbolla-gerilliaens krigføring er forresten veldig feig. I en hver krigssituasjon er det vanlig å svare med motild. Hizbollas raketter skytes nesten alltid fra sivile områder med uskyldige mennesker. Dette ser selvsagt den norske pressen bare fra den ene siden.
Vanskelig å kommentere en krig uten å virke kynisk, men sånn er det nå. Jeg kjenner flere muslimer. Jeg har overhode ikke noe respekt for deres religion, men respekterer dem som mennesker. Ikke misforstå meg.
 |
|
| Til toppen! |
|
 |
Forhekset Elite medlem
|
Skrevet: 12 aug. 2006 19:06 Emne: |
|
|
Jeg må si at dine venner må være utrolig lojal som klarer å ha en venn som ikke har respekt for deres relgion.
Men nei du er langt borte og ror kjære Fresh. Det beviser enda mer på uvitenhet. Så derfor orker jeg ikke å diskutere. Jeg er ingen relgion lærer ei heller orker jeg å forklare andre hva som er hva.
Og om du mener Israel gjør det rette, så orker jeg ihvertfall ikke å diskutere dette med deg. Men ett råd har jeg til deg. LES AVIS og se på nyhetene og kanskje CNN er noe for deg! _________________ www.supermarket.no |
|
| Til toppen! |
|
 |
Fresh Veteran
|
Skrevet: 12 aug. 2006 19:23 Emne: |
|
|
Bekjente er vel heller det rette uttrykke, men samme det. Har du virkelig respekt for religionen? Synes du for eksempel deres syn på kvinner er verdt å respektere?
Jeg leser forøvrig aviser hver dag, men det betyr da ikke at jeg ikke kan ha egne meninger. Det er ofte lurt å grave litt dypere enn bare å se på hvordan media fremstiller saker og ting.
Med all respekt, jeg ville satt pris på om du kunne komme med noe mer konkret enn bare å si at jeg ikke vet noen ting og at jeg er langt ute og ror. |
|
| Til toppen! |
|
 |
chang Medlem
|
Skrevet: 13 aug. 2006 09:23 Emne: |
|
|
| USA inn i Iran nå!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| Til toppen! |
|
 |
Finken Veteran
|
Skrevet: 13 aug. 2006 09:55 Emne: |
|
|
Takker GUD for at vi har USA. Som bruker flere milliarder av kroner på å holde nede disse fanatiske muslimene.
Og denne setningen her må alltid være i hode:
"Ikke alle muslimer er terrorister, men alle terrorister er muslimer".
Skaper frykt og kvalme i hele verden slik de holder på. |
|
| Til toppen! |
|
 |
Forhekset Elite medlem
|
Skrevet: 13 aug. 2006 10:50 Emne: |
|
|
Herregud da.. alle de som spiller Jesus og Gud og dreper så mange mennesker? Dem er kristine dem også. Skal man stemple dem også?
La oss vær for god til å stemple en hel relgion bare for idioter gjør ting i relgion sin navn!
Idioter finnes det vel i alle relgioner og fasonger. Så hvorfor skal vi oppføre oss verre enn dem med å dømme en hel relgion!
Og USA politikken håper jeg går under veldig snart. For nå har dem spilt verdens politi lenge. _________________ www.supermarket.no |
|
| Til toppen! |
|
 |
Finken Veteran
|
Skrevet: 13 aug. 2006 11:00 Emne: |
|
|
Hvem leker Gud og Jesus og kaprer et fly for å så drepe 10.000 vis av uskyldige mennersker?
Jeg stempler jo ikke en hel religion. Les hva jeg skriver;
"Ikke alle muslimer er terrorister, men alle terrorister er muslimer."
At min nabo Ali Farhid ikke er terrorist, det vet jeg. Han er hyggelig og vi prater sammen hver gang vi møtes.
At USA leker verdenspoliti er helt greit for meg. Sålenge de klare å trykke ned disse tyrannene kan de gjøre hva dem vil. Disse MÅ stoppes.
Takk GUD for at USA er her og passer på.
Neste stopp er Iran. Ikke pokker om dem skal få brygge på noe atomvåpen. Hvis dette blir tilfelle. Ja da nærmer vi oss 3 verdenskrig med stormskritt.
Sist endret av Finken 13 aug. 2006 11:04, totalt endret 1 gang |
|
| Til toppen! |
|
 |
Forhekset Elite medlem
|
Skrevet: 13 aug. 2006 11:04 Emne: |
|
|
Jeg tror ikke helt du skjønner hvorfor dem vil inn i Iran. USA vil ta all oljen og alt annet Iran har å by på. Samme sa dem om Irak. Men første dem gjorde er vokte oljen. Dem mente at dem gjør dette pga folket.
Se på Irak. Dem er enda fattigere nå enn dem var da han tullingen var der. USA har startet alerede 3 verdens krig. Dette er bare begynnelsen! Snart går alle i Krig pga USA! Grøsser...
Du endra innlegge ditt mens jeg skrev dette. Så jeg orker ikke å legge til nye kommentarer til det du har påført!  _________________ www.supermarket.no
Sist endret av Forhekset 13 aug. 2006 11:59, totalt endret 1 gang |
|
| Til toppen! |
|
 |
DTrump Elite medlem

|
|
| Til toppen! |
|
 |
Finken Veteran
|
Skrevet: 13 aug. 2006 11:12 Emne: |
|
|
Selvfølgelig må jo USA beskytte oljen i Irak. Dette grunnet oljen som produseres der, er verden avhengig av.
Ok, vi kan sette dette opp mot hverandre. Dette er VIRKELIG satt på spissen (beklager).
Hvordan hadde verden vært uten USA?
Hvordan hadde verden vært uten muslimer terrorister som skaper frykt i vesten?
Ta å tygg litt på den. Skriv opp for å mot. Uten USA hadde ihvertfall ikke du sittet her du er idag.
Uten telefon.
Uten internett.
Europa hadde vært preget av nazister.
Flere fantastiske oppfinnelser hadde gått.
Lenge leve USA. Det blir aldri satt nok fokus på hvor mye vi skylder USA. |
|
| Til toppen! |
|
 |
Finken Veteran
|
Skrevet: 13 aug. 2006 11:13 Emne: |
|
|
| DTrump skrev: |
| Sitat: |
| alle terrorister er muslimer |
Akkurat det beror vel litt på hva som er din definasjon på en terrorist. |
Terrorist er i denne diskusjonen en som er villig til å drepe flere tusen mennesker for sin religion.
Forresten bør du endre på innlegget ditt. Det blir HELT totalt feil slik du siterer. Ta med setninger før også. Skal man sitere et utsagt, kan man ikke bare klippe ut halve meningen. |
|
| Til toppen! |
|
 |
Forhekset Elite medlem
|
Skrevet: 13 aug. 2006 11:17 Emne: |
|
|
Det er naivt å tro at vi er ingenting uten USA.
Eneste jeg ville ha savnet er filmene. Men de fleste skuespillerne har flyttet og planer om å flytte eller eier hus i Europa så da gjør det ingenting!  _________________ www.supermarket.no |
|
| Til toppen! |
|
 |
Forhekset Elite medlem
|
Skrevet: 13 aug. 2006 11:17 Emne: |
|
|
| Finken skrev: |
| Sitat: |
| alle terrorister er muslimer |
Akkurat det beror vel litt på hva som er din definasjon på en terrorist. |
Terrorist er i denne diskusjonen en som er villig til å drepe flere tusen mennesker for sin religion.
Forresten bør du endre på innlegget ditt. Det blir HELT totalt feil slik du siterer. Ta med setninger før også. Skal man sitere et utsagt, kan man ikke bare klippe ut halve meningen. |
Man kan vel klippe og sitere slik man tolker ett svar. Så det er ingenting feil med siteringen hans!  _________________ www.supermarket.no |
|
| Til toppen! |
|
 |
DTrump Elite medlem

|
Skrevet: 13 aug. 2006 11:22 Emne: |
|
|
| Finken skrev: |
Historisk er det utrolig få muslimer som kommer inn under din betegnelse.
Jeg siterer utav det du skriver. Om du ikke mener det du skriver, er det nok du som må forandre innlegget ditt  _________________ Tjen penger på nett!
Norges Kuleste nettbutikk! |
|
| Til toppen! |
|
 |
Finken Veteran
|
Skrevet: 13 aug. 2006 11:32 Emne: |
|
|
| Forhekset skrev: |
| Jesus og Gud og dreper så mange mennesker |
Når har Jesus og Gud drept så mange mennesker?
----------------------------------------------------------------
Nei dette blir for labert.
Skal man ha en real diskusjon og vil ta ens person sitat, må man få med den fulle meningen med setningen.
Hev dere. |
|
| Til toppen! |
|
 |
DTrump Elite medlem

|
Skrevet: 13 aug. 2006 11:56 Emne: |
|
|
Om du ikke gidder å diskutere saken du selv bragte opp, synes jeg du burde hevet deg over å starte en diskusjon omkring sitering for å dreie temaet inn på noe annet.
-labert- _________________ Tjen penger på nett!
Norges Kuleste nettbutikk! |
|
| Til toppen! |
|
 |
Forhekset Elite medlem
|
Skrevet: 13 aug. 2006 12:02 Emne: |
|
|
Jeg skjønner ikke hvorfor du lager så stort nummer ut av dette. DU skrev selv at du mener alle terrorister er muslimer. Hvis du ikke mener det så må du skriver om det første innlegge ditt.
Da må du skrive ikke alle muslimer er terrorister, men MANGE terrorister er muslimer!  _________________ www.supermarket.no |
|
| Til toppen! |
|
 |
Fresh Veteran
|
Skrevet: 13 aug. 2006 12:16 Emne: |
|
|
Det er jo bemerkelsesverdig at det kun er muslimer som er terrorister.
Legg merke til at undersøkelser gjort rett etter 9/11 viser at det var over
100'000 muslimer i Storbitannia som mente det var helt riktig å kjøre to
fly inn i Twin Towers. Dette kan man ikke ignorere!
Det avdekkes stadig terrorforsøk. Når skal man faktisk gjøre noe?
Før eller etter at en fanatisk muslim har sprengt seg selv i luften på en flyplass?
 |
|
| Til toppen! |
|
 |
Forhekset Elite medlem
|
Skrevet: 13 aug. 2006 12:20 Emne: |
|
|
Det finnes mange millioner muslimer. Dessuten gi meg en link der det står at 100 00 muslimer har sagt at det er riktig gjort!
Og bildet du la inn skjønte jeg ikke hva det har med islam å gjøre! _________________ www.supermarket.no |
|
| Til toppen! |
|
 |
Forhekset Elite medlem
|
Skrevet: 13 aug. 2006 12:22 Emne: |
|
|
| Fresh skrev: |
Det er jo bemerkelsesverdig at det kun er muslimer som er terrorister.
Legg merke til at undersøkelser gjort rett etter 9/11 viser at det var over
100'000 muslimer i Storbitannia som mente det var helt riktig å kjøre to
fly inn i Twin Towers. Dette kan man ikke ignorere!
Det avdekkes stadig terrorforsøk. Når skal man faktisk gjøre noe?
Før eller etter at en fanatisk muslim har sprengt seg selv i luften på en flyplass?
 |
Eller kanskje mener du siden dem er mørkhudet på bildet så er dem muslim? Jeg er faktisk ganske mørk. Men jeg er ikke muslim for det om!  _________________ www.supermarket.no |
|
| Til toppen! |
|
 |
Finken Veteran
|
Skrevet: 13 aug. 2006 12:23 Emne: |
|
|
Om du ikke gidder å diskutere saken du selv bragte opp, synes jeg du burde hevet deg over å starte en diskusjon omkring sitering for å dreie temaet inn på noe annet.
-labert- |
Les over hva jeg skrev en gang til, så forstår du nok litt bedre. |
|
| Til toppen! |
|
 |
|