Hva syntes dere om denne nettbutikken?
Gå til side Forrige  1, 2

Ny tråd   Svar på tråden    Tilbake til forsiden -> Pc - programvare - internett - teknologi
Les forrige tråd :: Les neste tråd  
Forfatter Beskjed
DTrump
Elite medlem

InnleggSkrevet: 22 jan. 2007 17:29    Emne: Svar med sitat

kjk skrev:
http://www.freetranslation.com/

Fin side der man kan oversette det mann ikke kjønner Smile

Start en ny tråd. Smile
Vis profilen til brukeren Send en privat melding Send e-post Besøk hjemmesiden til brukeren MSN Messenger-adresse
jimdidriksen
Medlem

InnleggSkrevet: 13 sep. 2007 09:18    Emne: Re: Hva syntes dere om denne nettbutikken? Svar med sitat

wonderland skrev:
Jeg syntes denne nettbutikken er fin. www.rofa.se
Hva syntes dere?
Grunnen er kanskje at den er litt sprek, oversiktlig og stor, både med hensyn til bilder, skrift, side etc..

kan en osc nettbutikk forandres til noe tilnærmet denne? og hva vil det ca koste?

Smile

Kan jeg bare få lov å si, nei... jeg er nok ikke enig, (om ikke designet har drastisk endret seg siden tråden kom opp.)

Som noen nevnte er det feil farge valgt, alt for slitsomt. Bruk mattere farger, alle digger stil-reint(også minimalistisk) alt for store bilder har dem også, om noen vill se nermere på noe så kan de klikke på bildet for en større versjon. og enda en ting, når jeg kom inn på siden så passet den ikke skjermen det er aldri pent, man bør heller ha ett lite pusterom rundt siden enn at noen må måtte scrolle sidelengs for å se alt.

Unskyld om jeg virker krass jeg vet også at dette mulig er en gammel tråd men jeg følte bare for å uttrykke meg.

denne dingledangel adressens side var mye smukkere(kanskje en litt vanskelig adresse å huske), men den kunne kuttet ned på størrelsen av bildene, få heller flere salgs objekter på samme side, det kan hjelpe på salg og hjelper på design, han som oppfant [click image to enlarge] var en genial person.

alt jeg skriver her er såklart min egen mening og folk kan være uenig, men jeg er en av dem som har vokst opp med internett (siden jeg var 13) og har sett et par nettsider i min tid(virker jeg ikke gammel) blinkende reklame og popups er jeg heller ingen fan av. Very Happy
Til toppen!
Vis profilen til brukeren Send en privat melding MSN Messenger-adresse
Vis innlegg fra:   
Ny tråd   Svar på tråden    Tilbake til forsiden -> Pc - programvare - internett - teknologi Alle tidspunkter gjelder for tidssonen GMT + 1 time (norsk tid)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 av 2

Gå til:  
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på tråder
Du kan ikke endre dine egne innlegg
Du kan ikke slette dine egne innlegg
Du kan ikke stemme ved avstemninger

Epost:
post () toppselger.no.