| Les forrige tråd :: Les neste tråd |
| Forfatter |
Beskjed |
Cypherus Moderator

|
Skrevet: 30 mai 2006 21:07 Emne: |
|
|
Jeg bruker flere ganger daglig begge deler, så jeg vil gjerne høre hvorfor du mener VB er bedre ? _________________ Nytt forum for deg som driver eget firma:
Registerer deg nå: [URL="http://www.firmaforumet.no/?utm_source=webforumet&utm_medium=signatur&utm_campaign=kenneth"]www.firmaforumet.no[/URL] |
|
| Til toppen! |
|
 |
|
|
Forhekset Elite medlem
|
Skrevet: 30 mai 2006 21:19 Emne: |
|
|
Gjør du? Merkelig at du kalte det da for IB!
Jeg kan feks fortelle om plugin systemet som det har kommet i den nye versjonen. 3.5
Nå kan du faktisk uten å måtte gå inn på FTP og endre på noen av filene for å legge inn noe MOD. Ved enkelt tast kan du legge inn hundrevis av forskjellige duppetitter via Adminpanel.
Og dermed gjør det saken lettere når du må oppdatere forumoppsettet. Da slipper du å måtte endre alle filene på nytt igjen. Slik som du må gjøre på phpbb2.
Greit nok at phpbb2 har easymod. Men den igjen kan ødellegge alt hvis man ikke er forsiktig og kjører mod etter mod inn der.
Det finnes nå andre MOD som man må faktisk gå inn og endre på filene. Men som jeg skjønte her så er dette ingen fjortis forum. Så da trenger dere ingen spill ei heller "butikk" og RPG. Så da trenger dere ikke å endre noen som helst filer.
Og alle disse MODene man må legge inn på Phpbb2 som feks. Hurtigsvar og BB koder på hurtigsvar. Nye innlegg øverst på siden. Dagens innlegg osv
Alt dette finnes på standar oppsette av VB. Så dermed sitter man med med masse funksjoner uten at man trenger å fikse det. Og dermed sparer man masse tid og arbeid.
Og Adminpanel, har du mange muligheter ting som du kan gjøre for at dette forumet skal bli mer søktbart på alle søkesidene som finnes.
Her kan du se ett eksempel på google og alt den fant på min gamle side! Den gamle siden eksisterer ikke lenger, derfor står det ikke mye annet enn bare linken til siden min. Men før jeg slettet akurrat det forumet så var alt lagret der!
http://www.google.no/search?q=site:forhekset.com&hl=no&lr=&start=90&sa=N&filter=0
Det finnes så klart ørten andre ting å si om VB. Men mer orker jeg ikke å si for nå har jeg vondt i fingrene!  _________________ www.supermarket.no |
|
| Til toppen! |
|
 |
|