Butikken min. (babydoll.no så virkelig ikke ut den gangen)
Gå til side Forrige  1, 2

Ny tråd   Svar på tråden    Tilbake til forsiden -> Arkivet
Les forrige tråd :: Les neste tråd  
Forfatter Beskjed
Benedicte
Nytt medlem

InnleggSkrevet: 20 feb. 2006 22:25    Emne: Svar med sitat

Takk for støtten Cypherus, men det er nok ikke jeg som er stakaren i denne diskusjonen. har det utmerket.

Makan til drittunge er det lenge siden jeg har vært borti, men moro er det jo også.
Til toppen!
Vis profilen til brukeren Send en privat melding
Bizminizer
Moderator

InnleggSkrevet: 20 feb. 2006 22:33    Emne: Svar med sitat

Benedicte skrev:
Ja, du

Selger??!! Da må han slå opp i "selgerhåndboka". En selger skal lytte ikke diskutere.

Har enda ikke blitt oppsøkt av en selger som har lyttet jeg da men prinsippet er sikkert riktig Smile
Til toppen!
captein_nemo
Moderator

InnleggSkrevet: 20 feb. 2006 22:35    Emne: Svar med sitat

Velger å ikke kaste meg inn i diskusjonen, men sier meg enig med resten, siden trenger en oppussing!

Til deg Benedicte: Du stiller opp her som representant for et foretak. Vet ikke helt hvor lenge du planlegger å drive på, men toppselger vil eksistere i lang tid fremover, det vil søkemotorer også. Du er ikke dum, du kan legge sammen to og to, pass nå endelig på å ikke drit deg for kraftig ut, det blir lett pinlig i ettertid!
Til toppen!
Corleone
Elite medlem

InnleggSkrevet: 21 feb. 2006 01:24    Emne: Svar med sitat

ja, time will show.
Til toppen!
buyonline
Moderator

InnleggSkrevet: 23 feb. 2006 20:24    Emne: Svar med sitat

Hadde satt pris på om Toppselger veteranene hadde satt pris på nye medlemmer og ikke prøvd å skremme dei vekk, dette blir dessverre for useriøst.

Kritikk er greit, men vanlig etiquette er å fortsatt ha litt respekt for det/den man kritiserer og husker på at mest sannsynlig har noen lagt ned både sjel og tid i "tingen" dei spør om synspunkter på.
Til toppen!
oink
Nytt medlem

InnleggSkrevet: 23 feb. 2006 23:58    Emne: Svar med sitat

Rimelig patetisk utvikling i denne tråden. Helt enig med "buyonline" her. Greit nok at det er valgfritt å skrive inn på et forum som dette, men igjen så er det måte på mottakelse av "Benedicte".

Når det gjelder siden så er det langt fra nødvendig å investere 5-10 tusen for å få en gjennomført side. Modellene kan du også holde deg foruten i første omgang. Når jeg leste "Babydoll" så tenkte jeg faktisk ikke at dette innholdet Wink

Først og fremst så ville jeg nok gått vekk fra bruk av frames. Dette skaper som regel problemer for visning av sidene i enkelte browsere, samt at det ikke er spesielt praktisk. Ellers ville jeg prøvd å gjøre siden mer ryddig og systematisk, samt fått inn en banner med "Babydoll" på. Ingenting i veien med minimalistisk og stilrent, men viktig med ryddig oppsett og konsekvent bruk av grafikk.
Til toppen!
Corleone
Elite medlem

InnleggSkrevet: 24 feb. 2006 13:44    Emne: Svar med sitat

Det er vel heller slik at Benedicte har problemer med å takle kritikken.

Her kommer hun inn på forumet, og poster et innlegg om sin nettside, jeg tenker at "Her er det noen som har gjort en god jobb, og som vil vise hva de har fått til" så jeg klikker meg inn på siden hennes som er langt fra ferdig, har kornete bilder, ser helt for jævlig ut, kommer meg fort tilbake til toppselger forumet igjen for å skrive tilbake hva jeg synes om siden, og jeg forteller henne akkurat hva jeg synes om den.

Dette utløser en debatt om hvordan "jeg" burde ha skrevet hva jeg syntes om siden, hvordan "jeg" oppfører meg ovenfor en ny bruker...

Jeg er for det første ingen barnepasser, og dere som er her på forumet er ikke barn, heller har jeg ikke for vane å gå rundt grøten og bruke for mye tid pr sak (Dere skulle sett innboksen min)
Enden på visen er uansett at Benedicte sin nettbutikk er gørrstygg, den appelerer ikke til "meg" som kunde/kritiker og så lenge Benedicte velger å sitte her på forumet og kritisere kritikeren sin istedenfor å gjøre noe med sin egen side, så øker vel ikke akkurat omsetningen hennes heller.

Business er ikke for sarte sjeler, man er nødt til å tåle kritikk, og gjøre noe med kritikken, og ikke minst kunne debattere kritikk på en saklig måte, istedenfor å komme med at jeg skulle være en "stakkarslig person".

Hadde det vært datteren min i 7-års alderen som hadde laget siden, så hadde jeg kanskje sagt at "åh, så fin, laget den selv? så flink du er, å så fine bilder" Men dette er en voksen dame(?) som ønsker at folk skal komme inn på siden sin for å gi sin objektive kommentar på den, og den fikk hun, og det spiller ingen rolle om hun går rundt og er sinna på meg, det gjør jo bare henne frustrert, jeg sover ikke dårlig om natten av den grunn.
Til toppen!
Cypherus
Moderator

InnleggSkrevet: 24 feb. 2006 13:51    Emne: Svar med sitat

Da kan vel jeg runde av diskusjonen med at Benedicte nå jobber med å løse saken.
mKaro
Medlem

InnleggSkrevet: 27 feb. 2006 14:42    Emne: Svar med sitat

For å få diskusjonen over på rett spor igjen:

Det bør gjøres noe med menyen til venstre. Den "hopper og spretter" når en fører musepekeren over, når bokstavene endrer størrelse.

Ellers er det ikke noe spesielt jeg la merke til i farta.
Til toppen!
oareberg
Nytt medlem

InnleggSkrevet: 26 mars 2007 22:03    Emne: Svar med sitat

Hei,

Jeg synes netbutikken din ser bra ut nå...ser ut som du har utført et godt arbeide...stå på.
Til toppen!
Vis profilen til brukeren Send en privat melding Send e-post
Vis innlegg fra:   
Ny tråd   Svar på tråden    Tilbake til forsiden -> Arkivet Alle tidspunkter gjelder for tidssonen GMT + 1 time (norsk tid)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 av 2

Gå til:  
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på tråder
Du kan ikke endre dine egne innlegg
Du kan ikke slette dine egne innlegg
Du kan ikke stemme ved avstemninger

Epost:
post () toppselger.no.